15. mai 2020

Ny avtale med GET

Styret har reforhandlet avtalen med Get Vi har også innhentet priser fra andre, men har valgt å fortsette med Get. Andre leverandører blir billigere hvis vi bare skal ha internettilgang, men mye dyrere hvis vi også skal ha TV. Det er 122 av våre beboere som bruker ordinært TV i dag, og vi har derfor valgt å beholde TV som en del av avtalen. Avtalen er tredelt, det vil si at du kan velge hvilken del av avtalen du vil gå inn på: • Digital-tv og Bredbånd: TV start med mulighet for innvalg av HBO Nordic og Premium Sport+ Bredbånd 50 Mbps med rabatterte priser ved utvidelse. (Denne er mest lik dagens løsning, men med 50 istedenfor 10 Mbps bredbånd som standard) • Kun bredbånd: Bredbånd 500 Mbps og mulighet for rabatterte priser ved utvidelse. • Kun TV: TV start inkludert familiepakke (110 poeng til disposisjon) med mulighet for HBO Nordic og Premium Sport. • Hvis du ønsker å kunne gjøre opptak må dette bestilles ekstra for kr 49 pr mnd. Utover dette kan beboere selvfølgelig oppgradere og kjøpe tilleggstjenester for egen regning. Den opprinnelige planen var at det skulle gjennomføres en utleveringsdag, og at Get kom på besøk. Men på grunn av koronaviruset får de dessverre ikke gjennomført dette. De kommer ikke på besøk, men så snart de har anledning kontakter de beboerne per telefon. Du kan bestille tjenester av deres operatør eller få svar på spørsmål. Evnt. utstyr som bestilles blir sendt per post. Alternativt kan du bestille via Min Get-appen, på get.no/min-get eller kontakte Get Leveransesupport på telefon 21 90 60 50 eller via e-post til leveranse-boligselskap@telia.no. De regner med at den nye ordningen er i drift fra juni, men i disse koronatider vet man jo ikke sikkert.